i can't see clear without your teardrops in my eyes

just nu lyssnar jag på mando diao, dom är så bäst.
och jag har ett fotoalbum där jag sätter in biljetterna från alla konserter
jag har varit på, och idag hade pappa tydligen hittat det. han tyckte det var fint
och det gjorde mig glad att han sa det, för jag tycker själv ganska mycket om det.

och sen får ni förresten ursäkta att jag inte lägger in några bilder, men kameran
vi har är verkligen värdelös, det är inte lönt att ta några foton. så nästa vecka.

och jag vet inte hur man lägger in videos på bloggen, men här. <3

idag är förresten en ganska bra dag, för jag har inga läxor och det betyder
att jag kan lyssna på musik och pyssla och hålla på med vad jag vill ikväll
utan att få skuldkänslor för att jag egentligen borde göra något annat.

Kommentarer
Postat av: Piwa

Skönt med läxfria dagar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback