i would go along with someone like you

idag väljer jag att banga msn, känner mig allmänt trött och då är inte msn bästa sättet att bota det. heh, det känns faktiskt bra. annars är jag konstant inne på msn, det har blivit som en reflex att logga in när jag sätter igång datorn, oavsett om jag känner för att snacka med folk eller inte. men, nog om det.
 
idag begav jag mig till hm för att spana in mina (to be) skor för endast 98 kronor! men..när jag kommer dit visar det sig att dom bara har två 39:or och en 40:a kvar, och att dom tydligen har sålt slut idag. då känns det lite så "vill jag verkligen ha dom trots att halva lund kommer ha likadana?". vi får se, min kära vän emma köpte ett par liknande i en affär i stan för nåt år sen, så jag planerar att sticka dit och kolla imorgon. om inte vår åh så trevliga "regissör" tvingar oss att stanna kvar på skolan till typ 6 imorgon också.

dagens låt

peter, björn and john - young folks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback