att cykla i regnet

efter att ha varit inomhus hela dagen, så behöver man lite frisk luft. att åka in till stan kändes en aning överambitiöst, men en cykeltur till nova var lagom. och så skönt det var. vädret är sådär halvkallt, men inte så jag frös fast jag bara hade kofta och vårjacka på mig. och lite regn skadade inte mig, tvärt om kändes det så otroligt friskt på något sätt. så den cykelturen kan man nog säga att jag behövde. egentligen stack jag till nova för att se om dom hade mina tygskor (som jag har letat efter i typ 2 veckor) i rätt storlek, men nu verkar det som om dom har tagit bort dom helt. men jag kom i alla fall hem med ett par svarta ballerinor för endast 98 kronor. dom är nästan lika fina som dom från topshop, men kostar en fjärdedel av vad dom gör. sen får man väl se hur bra kvalitet dom är, men får man se senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback