i know they'll die, but so will you and i

halluuu.. jag har något ledsamt att berätta. jag har missat en helt jättefin vårdag på grund av (bajs) prao. och det kommer jag antagligen göra i ca två veckor till. surt. just nu när det är så fint väder. fast jag har ju helgen. och jag ska börja 10.00 istället för 11.00, och sluta en timma tidigare. så då kanske jag hinner se solen gå ner i alla fall. nej men haha, då får jag ju faktiskt lite vår trots allt :)

ooh och jag har shoppat idag! en blommig kjol som ska användas som klänning, en vit stickad halsduk (jag vet, det är vår vår vår. men den var så fin! dessutom kostade den bar a10 kronor) ett par örhängen och ett halsband. allt detta till priset av 93,50 svenska riksdaler. som hittat jue. nu ska jag ringa min farmor.

puss

Kommentarer
Postat av: Sara :)

HAHA! jag är ute heeela dagarna, mohahaha! å andra sidan har jag inga örhängen...:(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback