:( MITT HÅR!!!

altså..okej, jag brukar då ha mitt hår helt naturligt så att säga. jag borstar inte ens det haha. men det är mest för att då försvinner lockarna (inte helt såklart) och blir allt blir bara fluff. om jag låter det torka utan att borsta det blir det sådär lagom lockigt och fint, men inte övermegafluff. men det var inte det som var poängen. idag, efter jag hade duschat, så tänkte jag att jag skulle ta i lite sånnadära stylingprodukter, för att lockarna skulle hålla sig lite bättre. jag är kass på sånt, då jag ALDRIG använder det. och så borde jag hålla det. fyfan altså. mitt hår är helt stelt. nu låter jag som att det var en nyhet för mig att håret blir stelt av spray och mousse och gelé (dock har jag bara mousse i, man måste ju börja lite nätt, men ändå) men det är det altså inte, jag visste faktiskt det sen innan. men SHIT! inte trodde jag att mitt hår skulle bli såhär. antingen är det moussét (böjer man det så?) som är extremt stelt eller så vet jag inte. jag fattar inte hur folk kan gå runt med massor av spray och grejer i håret, det blir ju helt hårt! jag vill att mitt hår ska vara mjuuuukt och leeeent, inte hårt och stelt. usch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback