and she's buying a stairway to heaven

jag är lite osäker. ska jag sympatiköpa ett par skor på holiday (gram) för 850 riksdaler som i och för sig är grymt snygga, eller ska jag vara känslokall och köpa ett par skor på <insert affär med märkesskor> (vagabond) för 399 riksdaler som också är grymt snygga. för att vara helt ärlig, så tror jag inte att någon (inte ens jag egentligen?) kan se varför man sympatiköper skor i en affär som drivs av en person man inte känner över huvud taget. och misstolka inte, frågan är inte varför man skulle köpa skor i en affär som drivs av en person man inte känner, utan varför man skulle sympatiköpa skor i denna affär. det är två vitt skilda saker. men i villket fall som, så har jag varit med om saker som berörde mitt lilla flickehjärta. och även fast det kanske låter som det, så nej, jag är inte hemligt kär i killen som har affären. detta handlar om helt andra saker.

?

Kommentarer
Postat av: Sara <3

Elin, nu blir jag nyfiken ;) Du får berätta!!! ;D

Puss <3<3<33

2007-03-22 @ 08:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback