du kan om du vill, men jag vill inte.

att vara hemma och vara sjuk är ungefär lika upphetsande som fredrik reinfeldt. inte alls. jag funderar nästan på att trotsa min förkylning och åka in till stan. men det känns lite som att den längsta resa jag kommer göra idag är ner till affären. vad för filmer kan man kolla på? gökboet, sagan om ringen, moulin rouge, wonderwall eller kanske hair? alternativen är många, men inget känns riktigt lockande. detta är en av bieffekterna av att ha en slappedag. allting är sådär halvintressant och saker måste verkligen vara speciella för att fånga mitt intresse. film? nee. dator? det är ju ändå ingen inne. läsa? för ansträngande. springa fram och tillbaks i hallen samtidigt som man lyssnar på metallica på högsta volym? eeh.. som sagt, allt är tråkigt. jag är inte sugen på godis och jag är inte hungrig. till och med min musik är ointressant. och då är det verkligen illa. men bieffekter kan ibland vara riktigt hemska. men nej, nu ska jag ta mig i kragen och sätta mig och kolla på bröderna lejonhjärta.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback