FESTIVAL

eftersom jag bara är 14 (snart i alla fall) och mina kära paranteser antagligen inte kommer släppa iväg mig själv på festival, så är allt detta jag nu kommer skriva bara önsketänkande. men OM, så är detta min festivallista, med reservation för förändringar.

HULTSFRED
- timbuktu & damn
- säkert!
- tingsek
- salem al fakir

ARVIKA
- marit bergman
- tingsek

PEACE & LOVE
- timbuktu
- babyshambles
- anna ternheim
- salem al fakir
- tingsek
- veronica maggio

ROSKILDE
- mando diao
- peter, bjorn and john
- red hot chili peppers

STORSJÖYRAN
- anna ternheim
- timbuktu
- timo räisänen

TIVOLIROCK
(än så länge bara)
- sugarplum fairy


på grund av att min söta kompis emma ringde så måste jag tyvärr avsluta listan här. på återseende.

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vad jag vill se alla! Bra musiksmak!

2007-03-09 @ 22:07:02
Postat av: malin

jag ska på arvika :)

Postat av: elin

anonym: tack, eller vad man ska säga :)
malin: fan va roligt! för min del så lär det ju inte hända ;)

2007-03-10 @ 11:58:44
URL: http://songfortheasking.blogg.se
Postat av: Anna

Peace & Love hade varit roligast att se tycker jag. Mest för att Iggy Pop kommer:)

2007-03-10 @ 12:54:22
URL: http://menmankanjualltiddromma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback