för med en gitarr i min hand, kunde jag vara med i ett band

uuuh ibland hatar jag verkligen blogg. hade skrivit värsta bra inlägget och så bara försvinner det. snorblogg.  men det stod ungefär att diário de motocicleta är bra och att jag inte kan ta barré ackord. hah, det låter inte särskilt intressant när man sammanfattar det såhär men jag tyckte det var skitbra skrivet. lide så credda sig själv typ med jag var väldans nöjd med det, och så bara försvinner det. suck. jaja, nu ska jag spela gitarr i alla fall, för då blir jag glad i magen.

<3?


Kommentarer
Postat av: Elin

diário de motocicleta sög så jävla hårt xD ingen kollade typ :P

2007-04-02 @ 19:29:47
Postat av: elin

neeeeej jag tyckte den var bra ju! xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback