från en blåsig landsväg

sitter här på landet, datorn är typ världens segaste men det är lugnt. jag fick en smärre chock när jag såg att mamma har klippt ner iprincip hela häcken runt huset. det är ju inte direkt vackert, men det växer väl ganska snabbt antar jag. haha, jag är världens datanörd så jag kan erkänna att jag blir lite så stissig av att inte kunna blogga och redigera alla bilder jag tar, men det är nog bra  för mig. jag hade kunnat åka hit för nån sorts avvänjning i typ en månad, det hade verkligen behövts. mene...det är faktiskt skönt att bara sitta framför vår (NYA!) kamin och bara lyssna på musik och glo in i lågorna lite. och på tal om musik dårå så är dagens låt "att dansa och slåss" av peggy lejonhjärta <3

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback