ingen rubrik

193698-31

för övrigt så var jag i stan typ..förra veckan, och då hittade jag två JÄTTEFINA tröjor (eller ja, en tröja och en blus) på holiday som är min älskiiiipälsk affär även fast jag aldrig köper något där, för det är dyrt och dyrt är inte bra för mig.

 lila blus, jag tror det är rodebjer men man vet aldrig.

 åversajsad tröja från burfitt. jag var nääästan på väg att köpa en av dom där tröjorna med kate moss i typ svart tryck eller något, bara för att dom är så jävla grymma. men det  blev aldrig så. och jag lär inte köpa denna heller med tanke på att det kostar cirkus 1000 kronor.

okej, nu blev jag lite så skakis, man skulle ju nästan kunna tro att det är en modeblogg..

puss

(dagens låt är..ingen. än så länge)

(jag blir jätteglad för los kommentaros och att det är en hel del som har börjat läsa (?) min blogg. tackså micksi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback