tv & me

jag är trött, och jag har matteprov imorgon. jag orkar inte. därför väljer jag att göra något annat. som vanligt. när jag verkligen verkligen behöver plugga, så blir det alltid att jag gör något annat. varför? varför kan jag inte bara koncentrera mig på det som är viktigt och skita i att jag egentligen vill spela gitarr, fota, eller vad det nu är jag vill. jag måste skärpa mig, det funkar inte. och nu ska jag spela gitarr. för jag känner mig själv, och även fast jag borde plugga, så kommer jag inte göra det. inte nu i alla fall. kanske senare.



nu ska jag cykla och ta ut pengar, och jag är verkligen inte pepp. det är för mycket ansträngning, men jag måste.

och detta måste vara århundradets tråkigaste blogginlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback